8 ianuarie

Iata a ramas fix o saptamîna…

Pentru astazi am 2 prioritati: punerea afiselor si repetitia.

În rest nici nu stiu ce sa va mai spun! Ce bucate îmi propuneti sa facem pentru masa de pe data de 15 ianuarie? ceva ce e ushor servit si nu necesita tacîmuri?

Va pup, revin mai tîrziu.

***

Nici azi nu am repetat nimic …

Am îmblat prin Lausanne sa punem afise, am înghetat ca un bobik, sper sa nu se agraveze raceala mea, ca abia parca iesisem din ea. în rest organizarea merge mai departe. Mîine trebuie sa punem afisele la Lausanne si REPETITIE precis, ca de nu, intru definitiv in panica.

***

Doamne ce-am mai rîs😀 Iata lumea se chinuie sa-l promoveze, la noi în tara e o adevarata turco-manie😀

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

