9 ianuarie

Iata avea sa fie vesel daca ne întîlneam ambele anul asta la preselectia pentru Eurovision 🙂

Iata e deja 9 ianuarie, eu înca nu m-am culcat, dar n-am sa stau înca mult. Mîine (adica azi) dimineata trebuie sa ma duc la Vevey pentru a pune afisele. Revin pe parcursul zilei cu detalii.
***
Iata stau intr-o cafenea in Vevey, ma incalzesc. E o frigaranie, mor si eu stau si lipesc afise. Vreau acasa, la cald, sa stau in pat, sa nu fac nimic, doar sa privesc un film. Mmmm…

5 Replies to “9 ianuarie”

  1. am mai spus-o undeva si o mai spun si acum….nu e originala deloc….nu ni plashi!!! ca sa se inteleaga mai bine…..prea seamana piesa aceasta cu altele…..dupa atitia ani putea sa faca ceva mai bun!

    1. Apu asa si a fost, ce crezi. Am intrat înghetata la amiaza, m-am culcat oliaca sa ma încalzesc si seara am iesit sa mai lipim afise. Iar dupa asta am facut o supa, fetelor, am batut toate recordurile. mmmmm…

    1. Am facut o supa tare buna: bucati mici de bostan si de cartof, pusi la fiert, le lasi sa fiarba bun, daca ai mixer e bine sa le mixezi, sa iasa un pureu. În tigaie am prajit ceapa cu ciuperci, care le-am adaugat la supa. Si am mai adaugat un fel de cirnat uscat, dar e mai bun daca ai bucatele de carne de porc afumata. Si cam asa, a fost tare bun, cu smîntîna si chiperi iute în plus 😀

Laisser un commentaire

