« Te strig, dar cum te cheama ? »

Si iarasi suntem alintate de Radzyck cu poeziile lui atît de romantice. Merci mult, îmi face de fiecare data placere sa citesc poeziile tale si vad ca nu numai eu le apreciez. Radzyck, tu cînd mai ai noutati de acestea intra pe blog si punele direct🙂

Te strig, dar cum te cheama ?

E seara, ochii mei se-nchina iar,
Caci prea mi-i grea pleoapa.

Privirea mea cu chipul tau
Se joc de-a Baba-Oarba.
Si ma cufund in vis, tresar,
Visand ma duce valul,
In galaxii cu cerul rar,
Pamantul alb, ca varul.

Si uit de toate si de tot
Sa ma trezesc mi-e teama
In visul meu mai e un loc
Te strig, dar cum te cheama ?

2 Commentaires

Classé dans Poezii

2 réponses à “« Te strig, dar cum te cheama ? »

  1. Chiril

    daa, multa caldura.

  2. Tania

    I knew I loved you before I met you…..

Laisser un commentaire

