11 ianuarie

De dimineata ma ocup cu impartirea flayerelor. Oamenii dese ori se uita la tine ca la nimeni. Acuma mi-i foame, mor… In rest, totul e conform planului.

***

Am comandat o pizza, acuma nimeni nu are timp de gatit, toti sunt in proces de lucru. Ma duc sa-mi vopsesc parul🙂 Am sa fiu frumoasa😀😀 Lauda-ma gura ca ti-oi da friptura😉

***

S-o amînat vopsitul, o astept pe mama😀 Ni-am oprit din cauza emailurilor la jumate de repetitie. Mîine avem întilnire la 9h pentru comanda bauturilor si dupa asta repetitii in sala, deja.

5 Commentaires

Classé dans Zilnic

5 réponses à “11 ianuarie

  1. Tania

    Da shi sotul tau nu stie sa conduca? N-ai incredere???

  2. Ma tem, el întotdeauna conducea numai masina mica, dar acuma cu 7 persoane …

  3. Tania

    Care mama? Vine mama ta la contzert?

  4. Tania

    Nu este pe aici nici o litera sau vreun semn care sa insemne ca-mi fac cruce….si ca zic slava domnului……a da hai asha +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Poate te vei mai odihni si tu un pic..sa tragi o gura de aer!

Laisser un commentaire

