12 ianuarie, deja 12…

Astazi am fost hamal de dimineata, am fost si am dat comanda de bauturi, am revenit si le-am încarcat…  descarcat…

Am dus deja toata aparatura la sala, am încarcat-o de acasa, am descarcat-o acolo…🙂

Acuma stau si fac meniul, ce sa cumpar, cum sa ne organizam sa le facem repede. O astept mîine pe mama mea cu nerabdare, caci ea va fi acea care va raspunde de mîncare. Nu reuseste sa vina si deja la lucru😀

Am cumparat un aparat tare fain pentru a taia legumele si fructele rapid, asta o sa ne faciliteze foarte mult lucrul.

Repetitie astazi înca nu am facut …

1 commentaire

Classé dans Zilnic

Une réponse à “12 ianuarie, deja 12…

  1. Tania

    La parerea ta ce inseamna o asociatie? Nu ar trebui sa fie mai multa lume? Ce-i cu bardakul asta?

Laisser un commentaire

