13 ianuarie

Astazi avem adunare cu membrii lucratori ai asociatiei. Apoi trebuie sa o intimpin pe mama la aéroport. Acuma fug sa maninc o supa, am tren la ora 13h. De miine se incepe bordelul cel mare. De dimineata la tren, apoi la cumpataturi, apoi la organizat meniul, pregatirea bucatelor. Si répétition, répétition… Doamne, sa ma vad pe data de 17 ianuarie.
18h55 stam cu Kiril la un centru comercial, am facut cumpataturi si acuma iarasi vom merge la aéroport, caci avionul are 2 ore de intirziere, a nins. Am obosit, cam inghetat.
Tania asta eu poate revin pe 17 dar voi puteti sa scriti zilele acestea si fara mine🙂
Adunarea asociatiei a trecut cu bine.

6 Commentaires

Classé dans Zilnic

6 réponses à “13 ianuarie

  1. Tania

    Ne auzim pe 17!!!

  2. Lena sora Natashei

    Succese mari mari, ne mindrim cu voi. Minte lucida, actiuni precise si totul va fi bine.
    Natasha care o sa cinte pe o scena cu Keo este sora meaaaa!

  3. Tania

    Iar Natasha care o sa cinte pe scena cu Keo e prietena mea…..vezi natali ce ne mindrim, numa ca iaka tu ai uitat ca eu ti-am zis ca plec si eu la Bucharest de aia voi reveni pe net pe 17…..drum bun mie si succes tie! te puuuuuuuuuuuuuuuuuuppppp dulceeeeeeeeeeeee

  4. Lena sora Natashei

    daaa e tare ocupata Natasha daca nu da de shtire de 2 zile.
    Ah cine cinta acum si cine sta in birou.

  5. avofeo

    Nataşa, care scrie pe blog de ninge ori plouă, de învaţă ori se distrează, care va cînta şi cu ocazia sărbătoririi Marelui Poet Eminescu, este NORA MEA!

  6. Elena sora Natashei

    Iata m/am uitat azi pe youtube si nu am gasit nici un cintec de al tau, de ce?

Laisser un commentaire

