21 ianuarie 2010

Iatã de 2 zile stãm acasã, cu mama. Ieri a venit profa mea de englezã, am ars oliacã creierii🙂 Mama ni-a fãcut bors cu varzã si sfeclã rosie si plãcinte cu brînzã si cu varzã, mai pe scurt, ne alintã ea pe noi🙂

Seara m-am uitat la 2 filme, în englezã, cã numai asa mã autorizez sã mã uit la filme, acuma cînd am de învãtat🙂

1. « Good Will Hunting », cu Robin Williams, Matt Damon, Ben Affleck. Stie cineva cum se traduce expresia asta? Good Will Hunting? E super fain filmul, l-ati vãzut? despre un geniu în matematicã dar cu probleme de personalitate, care face o terapie cu Robin Williams.

2. « The Devil Wears Prada » (2006), despre o revistã din lumea modei, cu regulile lor, simpatic film.

Astãzi o sa iesim în oras cu mama, dar am sã vin si iarãsi sa mã apuc de engleza asta.

6 Commentaires

Classé dans Zilnic

6 réponses à “21 ianuarie 2010

  1. Lena sora Natashei

    Eu ca si mama daca imi spui ca inveti stau linishtita:)

  2. Tania

    1. Se pare ca e Will Hunting numele lui…iar traducerea ar fi…Bunul Will Hunting….parerea mea? Bespontovii filim! Nu ni-o plashet….si nici nu am avut rabdarea sa-l privesc niciodata pina la capat…poate de aia si nu-mi place! E ca Neamul Soimareshtilor pe care nu l-am citit niciodata, si operata de apendicita am ajuns din cauza lor….dar nici pina azi nu stiu despre ce e vorba! Asa si cu Will Hunting….ne hociu ne budu!
    Cit despre diavolul si ce era acolo? A da…Prada….ooooo hunny, pentru Prada ma fac si eu diavol, da cu Meryl Streep in rolul lui nici de iad nu ma mai tem! Iaka asta da film….cica bunicel, sau ce ai zis tu acolo…ah da, simpatic….i-an lasa, parca si esti Andy din film, spontam eu nuuuu, nia moda nu ni plashi! Las` ca stiu eu ce fata fac femeile cind vad o pereche de pantofi superbi sau o geanta fie ea si Prada, tak i biti! Vind si sufletul pentru asa ceva…eu zic ca e arta, tu?
    La final, nu, da tu ai vazt` si comentariu inspirat ti-am tras?
    De fapt mie dor foarte mult si abia astept sa ne intilnim la un tet-a-tet cu tastatura! Si vopshe i-an hvatit odata cu engleza ceea ca de cind erati studenti mi-ati umflat capu cu ea….ori o inveti ori o dai dreakului de treaba….sustine odata examenul cela si i-ati de-o grija! Sau iti trimit niste magic english dea lui Gabi…ti-am mai promis-o si mai inainte…te puuuuuup!

  3. Tania

    Mda….in caz ca nu ai citit atent mai sus, am zis ca nu l-am privit niciodata pina la capat pentru ca nu am rabdarea…deci nu ma intereseaza! In al doilea rind ce….aproape orice femeie este pasionata de moda si de branduri si de marci vestite….desigur daca are posibilitatea aceasta! In al doilea rind sigur te-ai bosumflat, ca te-am luat peste picior cu engleza, stii ca trebuie neaparat sa sustii examenul acela, dar mai stiu si stii si tu ca daca vrei o inveti atit cit iti trebuie pentru examen, si sincer nu mi se pare deloc complicat, iar tu de fiecare data te exprimi cu asa o greutate ca imi transmiti si mie impresia de ceva imposibil de realizat….si da…tii minte ca ai invatat la Chisinau engleza? Tot cu profesor particular…de aia si nu inteleg dece ar trebui sa fie asa de greu? Nu ai invatat pina amu, pentru ca nu iti place si pentru ca nu vrei….asta am vrut sa spun prin comentariul precedent in doua vorbe! Acum ti-am desfasurat pentru ca te-am simtit suparata! And don`t say it isn`t so! Si stii ce? De azi inainte iti scriu doar in engleza…sa vad chiar nu stii sau crezi tu ca n-o stii…atit cit iti trebuie…dar la filmul nr.1 nu ma uit….no matter what!

  4. Lena sora Natashei

    Nu va certati oricum filmul Cavcazcaia plenitza e mai interesant

Laisser un commentaire

