7 februarie 2010

Iatã m-am apucat iarãsi de englezã, sper sã treacã mai repede examenul ãsta si sã revin pe blog si în viata mea😀
Acus vine profa mea, o sã mîncãm Raclette-a mea iubitã (cascavalul ãsta topit pe cartofi fierti) si poate reusesc sã mai citesc ceva pentru doctoratul meu😦 am întilnirea cu proful degrabã, dar îmi pare cã v-am spus asta mai înainte.
Revin

***

Gata miroase aici de creieri arsi…huuu am terminat ora mea de englezã! Acuma mã gîndesc cum sã mã relaxez oliacã.

***

V-o prezint pe Dania Gió, fata care a fost invitatã sã cînte la sãrbãtoarea noastrã « Mihai Eminescu – à la découverte d’une étoile« . Ea lucreazã cu compozitorul-aranjorul Yorgos Bernardos (care îmi face si mie aranjamentele pentru 2 piese, sper sã înregistrez dupã examenul meu), care a  fãcut careva din piesele lui Keo, Andreea Bãlan, Ana Lesko.

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized, Zilnic

Laisser un commentaire

