13 februarie

Examenul a fost oribil!!! Am inceput la 11h si am terminat la 15h30. Mi-au nimerit texte specifice. Mai pe scurt, evaluarea lor nu apreciaza nivelul meu de cunoastere. M-a epuizat!!!

***

Plus la toate, acuma am verificat. Prima parte a examenului trebuia sã dureze o orã. Erau 3 texte, care trebuiau citite si de rãspuns la întrebãrile lor tîmpite. Dupã ce s-a terminat ora asta, în loc sã trec la urmãtoarea probã, compul cela ce avea mi-a mai dat 2 texte, asta înca 40 de minute. Eu mã adresez la persoana care ne supraveghea, pariez cã ea testul nu l-a dat, cãci eu îi explic care e situatia, dar ea nu întelege… dar de aici minutele merg… Rezultã cã eu m-am epuizat încã 40 de minute în plus pe niste texte debile cu tematici arhiologice, biologice…La pauzã iarãsi am încercat sã-i explic si tot degeaba, dar iatã cã acasã am verificat si e scris cã prima parte trebuia sã dureze o orã!!!

1 commentaire

Classé dans Zilnic

Une réponse à “13 februarie

  1. Tania

    So..nika nu am inteles…l-ai dat sau nu l-ai dat? Minkala-r mama de examen….Dece persoana ceea nu te intelegea? Vorbea portugheza sau ce? ):

Laisser un commentaire

