18 februarie

Astazi la mine e ziua cititului. Mi-am cumparat cartea Twilight si m-am apucat sa citesc în engleza romanul despre vampiri🙂 Am impresia ca sunt în vacanta, mai ales pentru ca stiu ca de saptamîna viitoare încep lectiile. Posibil înca în weekendul asta sa înregistrez. În rest, fac repetitie si învat piesele lui Aguiliera, ca ajuta mult. Bun exercitiu! Iata toate noutatile, plus faptul ca nu pot sta mult în fata compului, ma apuca durerea de cap. Prea mult am stat cu examenul asta al meu, la engleza…

1 commentaire

Classé dans Uncategorized

Une réponse à “18 februarie

  1. Tania

    B…. m….tu parca special faci, sa-mi pierd mintile, sa crap de nervi si ciuda….si nerebdare si nu mai poooot…vreau si eu……
    Daca scoti un cuvint…despre ce e in carte….ma supar….nici un cuvintel, nothing!!!! A…poti sa spui cit de mult ti-a placut!!!

Laisser un commentaire

