22 februarie

Astazi eu nu am avut ore, eu am un curs o data in saptamina, marti. Miine am mai multe chestii de reglat prin oras. Se simte un inceput de ceva…
Mi- am dat seama astazi cu o mare oroare ca nu am intors discul meu de engleza la biblioteca. Cum am putut asa sa uit? Mi-i ciuda!!!!
In rest astazi mai profit sa citesc cartea mea, cit mai am liniste🙂
Kiril azi a avut mai multe cursuri, era si el favorabil preocupat de un nou simestru. Da Doamne sa fie unul bun!
PS. Cartea chiar e foarte faina, descrie dragostea lor, tare frumos, incit imi dau seama ca si eu am incetat sa respir impreuna cu Bella🙂

1 commentaire

Classé dans Zilnic

Une réponse à “22 februarie

  1. Tania

    Ma bucur pentru noul inceput foooarte freshhh pentru voi….auzi, da shi carte tu shiteshti ashe interesanta ma rog….cica sa incetezi sa respiri impreuna cu Bella, interesant ea dece nu poate respira?Despre ce e oare??? Matinca am sa o shiesc shi eu!!! Ce zici?

Laisser un commentaire

