23 februarie

Fetelor merci pentru prezenta voastra pe site, am impresia ca v-ati reunit toate la un ceasca de cafea, numai ca fara mine…😦
Asa va povestesc ce am facut azi: am reglat cu Kiril o chestie de bani, apoi am fost intr-un mic restaurant italian. Dupa asta pe el l-au sunat, trebuia sa plece si eu m-am dus la facultate cu o ora in avans, dar orele in plus devin o placere cind ai o carte ce-ti place sa o citesti😉
Dupa ore am avut putin timp liber si am fost la un magazin pentru a ma interesa de rujul meu preferat care se termina si am aflat ca asa tip nu se mai produce…. Hrrr
Dupa asta la studiou. Am inregistrat iarasi foarte repede, ceea ce e bine🙂 lucrum meu la piesa asta e sfirsit, mingea e in compul lui🙂

7 Commentaires

Classé dans Zilnic

7 réponses à “23 februarie

  1. Lena sora Natashei

    Pai cind ascultam piesele tale, ca numai te lauzi. Si ce ruj nu este acolo? Ca poate la noi se mai contrafac de acelea si iti cumpar unu.

  2. Lena sora Natashei

    Iata da o tema interesanta de discutat si o sa vezi cum o sa ne icludem toate cu parererile. Iata de exemplu o tema cine este de acord si cine nu cu enuntul: fiecare are ceea ce merita sau ce ne ashteapta in anul 2012, realitate sau mit?

  3. Tania

    Da…este un subiect care sincer cu greu mi l-am scos din cap.I-am propus si eu Natashei inca vara sa posteze ceva despre acest subiect, inspaimintator, as zice eu, dar se pare ca Natasha traieshte cu ziua de azi si se bucura de fiecare clipa si n-o intereseaza ce va fi in 2012…si bravo ei! A Natash` ce zici?

    • Fetelor, prostii de tipul 2012 am auzit si pentru anii 2000, oare nu a fost de ajuns? Iata citesc o carte in acelasi timp, despre o secta, in SUA, la ei sfirsitul lumii trebuia sa fie in 1993. Au prostit oamenii atita. Poate ar fi mai bine sa ne gindim la incalzirea globala?ca varianta a sfirsitului lumii?

  4. Tania

    To ce stiu cu certitudine e ca in anul si poate clipa ceea, se va produce ceva, dar din punct de vedere al naturii…stii soarele se aliniaza cu planetele o data la nush cite mii de ani…si poate pe alocuri va ploua cu grindina!!!🙂🙂🙂

Laisser un commentaire

