25 februarie

Iata o noua zi. Cu cartea asta s-a oprit parca timpul, dar trebuie sa ma iau în mîini… si nu stiu daca o sa se primeasca, mai ales cînd am a doua parte în fata🙂

Trebuie sa lucrez asupra piesei mele, de adaugat alte cuvinte, de mai scos cîte ceva. Saptamîna viitoare ar trebui sa înregistrez.

Pe 1 martie iata organizam Martisorul la universitate, o sa daruim la oameni martisoare, o sa prezentam asociatia noastra.

Ar trebui în sfîrsit sa-mi iau un carnet mare unde sa notez toate piesele la care lucrez. Capoi le am împrastiate peste tot.

***

Am ales astazi vre-o 50 de cîntece pe care trebuie sa le învat, daca vreau sa încep sa lucrez în domeniul asta. Nenea cela despre care va povesteam, (bolnav de scliroza în placa) el e manager si poate sa-mi gaseasca contracte: sa cînt în hotele, restauranturi, baruri. Sa stiti ca e o gramada de lucru aici, e chiar o profesie ca multe altele, trebuie sa cunosti o gramada de piese.

Ultima noutate e ca am sa merg la concertul lui Whitney Houston (tot datorita lui nenea asta, el îsi cumpara bilet, dar acompaniatorul lui întra gratuit😀 si asta am sa fiu eu).

Astea cred ca sunt toate noutatile pe azi🙂

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “25 februarie

  1. Tania

    Cartea, cartea si iar cartea…da, ai dreptate, ia-te in maini, ca eu nu pot…
    Au auzit elvetienii de martisor? N-o sa se uite urit la voi? Eu de fapt ador sarbatoarea aceasta si primavara in special….sunt mai fericita primavara!!! Abia astept sa renasca natura, totul din jur si eu in primul rind!!!

  2. Tania

    sa-mi trimiti si mie please piesele….as vrea sa le vad. Poate gasesc si care imi plac mie….ma bucur pentru tine…dar i-an aduti aminte ce am mai vorbit noi despre planuri si invidia oamenilor….

Laisser un commentaire

