26 februarie

Of… m-am trezit astazi cu o durere de git, unde am tras rece? nu stiu!
Iata trebuie sa trimitem astazi la 12 un email profului cu alegerea a 5 teme, în ordine de preferinta, cel ce va trimite emailul primul, acela va avea tema lui preferata. Precis ca stam acuma vre-o 20 de nebuni si ne uitam la ceas, nu cumva sa fie inainte de 12 (pentru ca n-o sa ia în consideratie emailul nostru) dar si nu tîrziu dupa 12, c-apoi o sa fie deja distribuite temele cele mai bune. Mai am înca 10 minute sa ma uit la ceas, asa ca profit pentru a scrie repede la mine pe blog🙂
Iata un cunoscut de al meu a gasit o casa, in care nu traieste nimeni si se intereseaza despre regulile de « squat ». Stiati ca în Elvetia, în Franta era permis (nu stiu daca e cazul si acum), din momentul în care o casa e lasata în voia sortii, în care nu traieste nimeni de 1 an, e legal sa intri în casa ceea si sa traiesti în ea, pîna cînd nu da de stire proprietarul, care trebuie sa-ti puna o taxa de trai, sau sa puna la cale procedura de evacuare.

Mai am 4 minute🙂

Ulaaaaa ora 12h01, Tania asta din cauza ta am pierdut un minut, iti citeam emailul😀😀😀

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

