5 martie 2010

Raceala nu a trecut si îmi pare ca e un virus ceva, ca si Kiril e bolnav. Si de la asta cred ca si dispozitia e mai « slaba ».
În rest nimic nou, mi-am ales tema pentru cursul meu, v-am spus? asta e tema pe care trebuie sa scriu 20 de pagini si sa o prezint la curs  » Aplicabilitatea drepturilor omului si responsabilitatea penala a personalului în cadrul operatiunilor de consolidare a pacii »

***

Aici a urmat înca o gramada de informatie care s-a sters, nu cred ca am sa mai am rabdarea s-o mai scriu o data, asa mi-i ciuda cînd mi se întîmpla aceasta!!!!

3 Commentaires

Classé dans Zilnic

3 réponses à “5 martie 2010

  1. Tania

    Sper ca raceala ta totusi a trecut si….sper ca te simti bine.La noi e iarna iar, zapada, de parca l-ar fi ascultat cineva pe cretzulika meu….
    Stii…noroc de Sergiu, ca e acasa, si are grija de el.Mi-am luat dejunul la 16.30, incercind din rasputeri sa inghit ceva, fiind prea emotionata si impresionata….scriu aici si imi tremura mainele de emotie….e mai mult decit m-as fi asteptat.E superb…de nedescris! Stephenie Meyer probabil ca atunci cind l-a visat pe Edward, l-a vazut pe Robert Pattinson!
    Maine plec la socri, sa petrecem sarbatoarea impreuna, si hopefully sa am timp sa citesc! Ma culc cu cartea in mina si ma trezesc tot cu ea…..

    • Noroc Tania, ma bucur atunci ca cartile au fost pe masura asteptarilor tale. Mie tot tare îmi place sa le citesc si tare ma enerveaza daca cineva ma deranjeaza de la citit🙂 sarmanul sotul tau…

  2. Tania

    Draga mea…cu greu am reusit azi sa gatesc ceva…dar am reusit si sa-mi culc odrasla! Am citit-o pe prima intr-o zi…iti inchipui…si a doua cred ca am ras 200 pagini…iti scriu tie si ma duc…ma duc ca abia astept…iar a treia cred ca ma va omori, stiind ca nu o am pe a patra! Nustiu cum a cascat gura fratele meu….a zis ca vinzatorul nu i-a spus ca este si a patra, desi pe coperta in spate sunt perfect ilustrate!Toate 4! te pup si ma bucur ca te distrezi!!!

Laisser un commentaire

