6 martie 2010

Azi la noi e mare mare sarbatoare, la care eu n-am sa fiu prezenta :((((( macar cu sufletul, da!
Astazi e ziua surorii mele Marina, tare fata buna si harzagoasta :))) asta pentru ca sa o enervez, dar de fapt ea la noi e tare fata de treaba, noi toti o iubim si ne mindrim cu asa o sora🙂 Marushka asa as fi vrut sa fiu acuma cu tine, sa manînc si eu cu voi la restaurant mexican :((( de ce cineva-i cineva, dar cineva nu-i cineva?😀
De scîrba ma duc si eu la sarbatoarea la care pot. Astazi niste români organizeaza o sarbatoare dedicata Martisorului dar si zilei femeilor, de fapt trebuiam sa cînt acolo, dar înca nu mi-am revenit de la raceala, asa ca n-o sa-mi stric vocea si am sa merg numai sa ma distrez🙂

Gata fug sa ma îmbrac!

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “6 martie 2010

  1. marina

    shi din strafunduri vine… un grand merci🙂

  2. marina

    merci Tanea de felicitare de pe facebook

Laisser un commentaire

