7 martie 2010

La noi e frig ca la voi, drashii eshtia din camin nu dase caldura, credeam ca am sa mor de frig si asa îs racita…

De astazi am în plan sa ma apuc de lucrarea mea, trebuie sa caut materialele si internetul asta lucreaza rau, « ma bat a crapa »! (cineva nu stie vorba asta?)

Ieri cum vam spus am fost la sarbatoarea Marisorului, am mîncat sarmale si cu maliga, am încercat si ciorba de burta, dar… nu sunt deprinsa eu cu gustul ei. Toate femeile au primit în dar si cîte un trandafir si o cupa de sampanie, din pacate nu am putut cînta din cauza racelei.

Sora mea parca s-a distrat bine, chiar a fost asa de buna încît m-a lasat sa pun o poza cu ea din seara zilei de 6 martie🙂 Ian cine ghiceste în ce tip de restaurant a fost :)? ce specialitate?😀 (ma omoara Marina, precis :D)

3 Commentaires

Classé dans Zilnic

3 réponses à “7 martie 2010

  1. Tania

    O bucatica se vede!
    Draga mea….frumoasa mea, scumpa mea Natalitza! No matter what, vei fi mereu in gindurile mele, si mereu te voi admira pentru vointa, putere si pasiunea cu care mergi prin viata!Tot ce it doresc e sa ramai asa cum esti mereu, sa nu lasi pe nimeni si nimic vreodata sa te raneasca….
    Eu nu as fi intreaga fara tine…asa ca ai grija…ca eu am nevoie de tine!
    A da…tu ai inteles ca era cu ocazia zilei de 8 Martie? Pupici, multi multi pupici! Citi vrei tu!

    • Merci mult Tania, dar imi parea ca noi avem alta febra acuma, nu 8 martie :)) merci mult de felicitare🙂 si tie iti doresc multe lucruri, dar chiar nu cred ca o sa fii incintata daca le spun aici🙂

Laisser un commentaire

