8 martie

Astazi e o zi deosebita, mai ales pentru ca e ziua mamei mele, de fapt numai pentru aceasta si o sarbatoresc. Tare imi pare rau ca nu pot sa fiu cu ea acum. De ati sti ce placinte gustoase face… Mmmm…mammmmmaaaaaa vreau acasa😦
Astazi la mine a fost o zi nu dupa plan, iata de ce scriu abia acuma, la ora aproape 24h.
Am fost sunata de la patiserie unde am lucrat inainte, au o mare comanda de cutii de ciocolata Rolex, de asta am fost cu Kiril sa lucram citeva ore, ce m-a scos din rutina mea.
Miine iarasi lucram citeva ore, de la 7h, caci dupa asta avem cursuri la fac.
PS. Felicitari tuturor pe care nu i-am felicitat si pentru care sarbatoarea aceasta inseamna ceva. Pup

***

АКЦИЯ: мужчинам 8 МАРТА, купившим сковородку- каска в подарок.

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

