10 martie

Am dormit pîna la 12h, desigur🙂 am fost placut surprinsa ca si Tania în aceeasi noapte si pîna la aceeasi ora a citit a 3 carte – eclipse, parca am fi pus la cale. Tania trebuie sa fim atente, o sa mai intram intr-o secta ceva de vampiri😀😀😀

Poate pe careva de pe blogul asta am batut la cap cu cartea asta, închipuitiva starea oamenilor de altarui, care te vad citind si stiu ca nu au cu cine vorbi în momentul asta😀 Personajele este sunt pretutindeni, am terminat cartea a 3 shi parca nu ma pot gîndi la altceva decît urmatoarea, dar urmatoarea e ultima si ce am sa ma fac eu fara personajele acestea mai tîrziu? Complicat!!!

Azi seara ne întîlnim cu asociatia sa mai punem cîte ceva la cale. Eu ca sa fiu sincera înca nu mi-am revenit de la ziua lui Eminescu, mie îmi mai trebuie o pauza de la activitatile asociatiei🙂 singura nu ma recunosc, îmbatrinesc😀😀😀

5 Commentaires

Classé dans Zilnic

5 réponses à “10 martie

  1. Cristina

    vai de mine ce zice Chiril cind stai pina la 4 dimineata si citesti? sarmanelul trebuie si el sa se apuce urgent de citit🙂 transmite-i salutari de la Cristina si Adrian!!!

  2. Tania

    Stii ce o sa faci? O sa incepi sa le citesti de la inceput si o sa privesti filmele… si o sa la astepti pe urmatoarele si o sa le citesti apoi iar si iar….eu cel putin asta voi face!!!
    Noapte trecuta am stat pina la 5 si am terminat Eclipse….m-am culcat cu dureri de cap, si cu multe ginduri!

  3. marina

    kiar ca sunteti obsedate cu vampirii ashtea ai voshtri

Laisser un commentaire

