12 martie

Nimic nou: cartea, repetitii! Asa degraba o sa-mi fuga toti cititorii🙂
Am invatat astazi piesa cintaretei Des’ree « You Gotta Be » o cunoasteti cu siguranta!

Stau si ma gîndesc ce sa va povestesc? Nu-mi vine nici o istorie în cap…

Aaa sa va spun macar o reteta noua, înca nu am încercat sa o fac, dar nu are cum sa fie rea. Asa, faceti o pure din cartofi, impartiti cantitatea în doua, luati un vas care poate fi pus în rola si turnati jumatea din pure, o împartiti proportional pe toata suprafata, apoi taiati mozarella (cred ca se poate shi alte cashcavaluri), cu nishte roshii, jambon, sau tot ce aveti pe acasa comestibil😀 si dupa asta acoperiti cu cealalta portie a cartofului si presurati pedeasupra pesmeti – si o puneti în rola, idee nu am cît trebuie de tinut dar nu cred ca mai mult de 30 de minute – pofta mare, nu uitati sa ma chemati shi pe mine😀

1 commentaire

Classé dans Zilnic

Une réponse à “12 martie

  1. Lena sora Natashei

    Eu acum cit de flaminda sunt si tu ma zadariiiiiiiiiiii

Laisser un commentaire

