15 martie

Vam abandonat eu în halul asta, nu stiu daca o sa ma iertati…

Asa ieri am fost la un film cu Kiril, aici în fiecare an se organizeaza festivalul filmului cu tematica drepturilor omului. Un festival foarte fain, cu filme pe tematice: razboi, tortura, refugiati, femeile în razboi, crime de razboi, împotriva umanitatii, genocid etc. Din pacate am scapat festivalul asta ca si anul trecut, adica am vazut numai ultimul film a festivalului… dar macar atît…

Filmul se numeste Sturm (La révélation în franceza):

dupa asta au avut loc discutii cu Philip Grand, de la ONG TRIAL – http://www.trial-ch.org/ (fostul meu sef) si  jurnalista Florence Harmann care a scris cartea « Paix et chatiment » (timp de 6 ani ea a fost porte parole a procurorului general Carla del Ponte de la Tribunalul International pentru fosta Iugoslavie ), pentru aceasta carte ea a fost data în judecata, caci devoaleaza unel « mecanisme », intrigi interne ale curtii, ceea ce e descris foarte bine si în filmul asta.

***

Astazi chipurile ma apuc de învatat, tot ma apuc, ma apuc shi nu ajung🙂 (azi seara trebuie sa astept un apel de la mama, pentru cuvintele acestea😀 :D)

Am primit rezultatele de la TOEFL, am 72, dar mie îmi trebuia 100. Asa ca acuma trebuie sa scriu o scrisoare detaliata la Universitate si sa-i conving ca nivelul meu totushi e suficient. De fapt la citire si întelegere orala eu sunt destul de buna, problema e cu vorbitul, dar asa cum profesorii nostri au toti obligatia de a sti 2 limbi, înseamna ca eu pot sa pun întrebarea în franceza, dar el poatea sa-mi raspunda în engleza, daca vrea, caci eu întreleg. O sa vedem ce zic ei.

Gata acuma ma apuc de citit, mîine am curs, trebuie sa fiu pregatita, e proful care îmi supervizeaza teza!

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

