16 martie, seara

Am mîncat niste capusune ca merele si acuma stau ca un godac cu burta la soare😀😀 abia de mai misc😀

Am avut astazi un moment si am întrebat proful meu daca nu are cumva nevoie de ajutor pe la catedra lui si el a zis ca dese ori face un fel de stagii, ce pregatesc studentii pentru cîmpul de munca si mi-a promis ca o sa aiba în cap candidatura mea si-mi va spune cînd va avea lucrul necesar. Dar nu va bucurati tare pentru ca lucrul asta o sa fie cu siguranta gratuit😀

Mai am înca vre-o suta de pagini si am terminat ultima mea carte! Demult trebuie sa fac o pagina aparte despre romanele acestea si tot nu am timp.

3 Commentaires

Classé dans Zilnic

3 réponses à “16 martie, seara

  1. marina

    dar mie imi parea ca mai ai à suta de pagini shi ai terminat de scris vreun articol interesant. ai sa vezi ca vei avea in curind nevoie sa ai publicatiile tale in reviste shtiintifice. apoi ian apucate fata draga, shi lasa povestile de dragoste

  2. marina

    cu mult drag, Marina

  3. Capetz, asta tu pe mama ai citat-o sau tie în cap ti-a venit😀
    Faceti cunostinta asta e sora mea mai mica!!!

Laisser un commentaire

