16 martie

Degraba merg la ore, m-am uitat la Fabrica de Staruri de la noi, întotdeauna am vrut sa particip într-un proiect de tipul asta, dar îmi pare ca nu o sa mai am posibilitatea. Ma gîndesc cum de îi lasa sa doarma pe parcursul lectiilor, chiar asa de mult îi epuizeaza? nu dorm noptile din cauza repetitiilor? Voi ii priviti? Iata un link unde puteti sa-i vedeti, în cazul în care nu aveti aceasta informatie:

http://luchianiuc.com/blog/2010/03/15/fabrica-de-staruri-2-agenda-zilei-2-14-martie-2010-live-din-casa/

Tineti minte v-am povestit despre o fata care o sa filmeze un scurt metraj pe tematica integrarii femeilor române în Elvetia? M-am întîlnit cu ea si i-am cîntat careva din piesele mele si în mod normal eu am sa am 2 piese în decursul filmului. Trebuie sa lucram asupra cuvintelor, pentru ca sa-i convina pentru scenele din film. E o noua experienta pentru mine, sper sa iasa bine😀

Gata fug la lectii!

Ieri am compus a doua strofa a piesei « Stiu, n-ai sa vii », de fapt eu aveam a 2-a strofa, dar era în franceza, am facut acuma una în româna, degraba am sa o postez pe blog. PUP

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

