19 martie

Azi înca nu am facut mare treaba, asa ca nu stiu ce sa va povestesc…
Si ieri si azi sunt în repetitii, învat piesa Torn, Natalie Imbruglia, alta în franceza:

V-am spus mai devreme ca am de pregatit niste piese vestite a altor cintareti si am sa am concert din momentul in care le pregatesc. Nu inteleg de ce, dar procesul de învatamint trece greu, am impresia ca nu cred în mine. Si atunci îmi aduc aminte cum eram in RM, unde a disparut toata motivatia ceea? Îmbatrînesc!

***

O luna în urma am primit un mesaj pe facebook de la Angelus Moldova, asociatia care se ocupa de persoanele în faza terminala de cancer. Ei aveau nevoie de un mic radiou, eu am fost si am cumparat un magnitofon mic, cu radio, disc, caseta, tare frumushel. În plus am mai luat niste ciocolate elvetiene si am trimis pentru copiii de care se ocupa ei (au vre-o 30 de copiii bolnavi de cancer). Am pus si un disc cu piesa mea  » E toamna », ca sa personalizez cît mai mult cadoul si l-am trimis. Iata astazi primesc raspuns de la Victoria, care a transmis cadoul meu. Ea mi-a spus ca dnei tare i-a placut piesa mea si magnitofonul, dar iata ca o saptamîna în urma ea a murit…. si cînd am citit asta, asa mi-a fost de trist, mi-am dat seama ca timpul trece diferit pentru fiecare din noi.

Organizatia asta face felicitari pentru Paste, apoi le vînd si cu banii facuti ajuta bolnavii, eu din pacate nu sunt acolo, nu pot sa-i ajut, daca cineva din voi are putin timp si vrea sa faca un lucru bun, sa dea de stire.

4 Commentaires

Classé dans Zilnic

4 réponses à “19 martie

  1. Tania

    Mai exact ce ar trebui sa facem?

    • Ei organizeaza un fel de shazatoare, te duci acolo si ajuti la facut felicitari. « Cine vrea sa-si dea drumul creativitatii – welcome maine pe la amiaza (pe la 12.00) la noi la oficiu pe str. Alexei mateevici, 46!🙂  » iar dupa asta ei le vor vinde! asta e ideea!

  2. Stimati Domni sunt nevoit sa ma adresez la Dumneavoastra. La mine copilul a nimerit in accident rutier si se afla in stare grava este dereglata coloana vertebrala fetita are doar 7 ani si are nevoie de interventie chirurgicala de urgenta. Nu avem resursele necesare pentru a efectua interventia chirurgicala. Eu va rog in numele Domnului si Isus HRISTOS .Va rog de a ma ajuta pentru a efectua interventia chirurgicala necesara pentru a se putea deplasa.Vom fi bucurosi de orice ajutor acordat de Dumneavoastra.Cu speranta la ajutorul Dumneavoastra. Cu stima
    MD-2020 Chisinau WESTER IUNION
    Str.Socoleni 9/ap18 Mocanu Eugeniu A-02193049 Cod personal 2003002064586.In caz daca doriti sa ne acordati ajutor puteti face transfer Wester IUNION.

  3. Eugeniu
    mars 27, 2012 à 10:57
    Stimati Domni sunt nevoit sa ma adresez la Dumneavoastra. La mine copilul a nimerit in accident rutier si se afla in stare grava este dereglata coloana vertebrala fetita are doar 7 ani si are nevoie de interventie chirurgicala de urgenta. Nu avem resursele necesare pentru a efectua interventia chirurgicala. Eu va rog in numele Domnului si Isus HRISTOS .Va rog de a ma ajuta pentru a efectua interventia chirurgicala necesara pentru a se putea deplasa.Vom fi bucurosi de orice ajutor acordat de Dumneavoastra.Cu speranta la ajutorul Dumneavoastra. Cu stima
    MD-2020 Chisinau WESTER IUNION
    Str.Socoleni 9/ap18 Mocanu Eugeniu A-02193049 Cod personal 2003002064586.In caz daca doriti sa ne acordati ajutor puteti face transfer Wester IUNION.

Laisser un commentaire

