Mare decizie la orizont

Dupa cum stiti, dragii mei amici, acuma lucrez asupra înregistrarii unui single. În mod normal trebuiam sa merg si la Bucuresti pentru lansarea pieselor (ramîne de vazut, în functie de relatii si situatia de acolo).

Alta idee îmi venise în cap, demult visam la un concert acasa. Unul mic, intimist, într-o sala « calduroasa » unde as putea împarti cu voi compozitiile mele si unele piese retake Sade, Pink, James Blunt, Melody Gardot etc.

Pentru asta am nevoie de mult ajutor si sustinere, desigur si mult lucru din partea mea… Ce spuneti de asa idee? Mama deodata m-a prevenit ca pentru asta trebuiesc o multime de bani🙂 dar voi ce ziceti? am sa duc eu toata organizarea si presiunea asta?🙂

Varianta duetului cum vi se pare? aveti impresia ca nu ajunge sunet, muzica?

2 Commentaires

Classé dans Muzicã

2 réponses à “Mare decizie la orizont

  1. Tatiana

    Bineânteles ca vei reusi Natalia! Doar esti o fata CURAJOASA!!!
    pupici!

  2. Lena sora Natashei

    daca ti/au venit noi idei, inseamna ca ti/ai revenit deja de la sarbatoarea in cinstea lui Eminescu. Trebuie so faci o data shi o data, mai ales ca de citva ani tot planifici asta.

Laisser un commentaire

