23 martie

Sunt acuma la ora mea de Consolidare a pacii. Sunt peste hotare de 5 ani, dar totusi ma mir de fiecare data cind vad un prof foarte cunoscut, cu un CV super incarcat, care lucreaza la zeci de publicatii si carti si inca mai reactioneaza la asa studenti muritori ca noi :)) Iti citeste lucrarea de parca ar fi o capodopera🙂 isi face insemnari, iti spune unde sa faci atentie. Imi aduc aminte cum am facut o lucrare cu Yves Sandoz, profesorul asta e o celebritate in drept umanitar, el a participat la comentariul Protocoalelor Aditionale a Conventiilor de la Geneva. Sa vedeti cum mi-a controlat el mie lucrarea. El trebuia sa spuna numai: admis sau respins. El imi pune admis si-mi transmite un Email unde scrie cu ce punct e de acord, cu care nu. Si lucrul care m-a frapat cel mai mult era faptul ca el zicea: la pagina cutare, paragragul cutare tu ai scris asta, dar trebuia cealalta; la pagina cutare, paragraful cutare mi-a placut argumentul. Mai pe scurt nu de ajuns ca a controlat lucrarea, dar si mi-a comentato pe paragrafe. Citi profi la noi fac la fel?

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “23 martie

  1. Tania

    Ei nici nu le citesc….🙂

  2. Katea

    Natasha , ai mare noroc de asa profesori, profita si ia de la ei tot ce poti :)) !

Laisser un commentaire

