26 martie

Am stat aseara pîna la 3 de noapte sa-mi citesc ororile despre secte si dupa asta m-am culcat, astazi m-am trezit la 12 cu o ploaie afara, gata a venit primavara!

Acum încerc sa-mi vin în fire si sa ma pregatesc cît mai bine pentru ziua de azi. Dar mi-i foame si lene, nu stiu cu ce sa încep🙂
***
Sunt la serata surdo-mutilor. Facem clatite🙂 eu is cu ajutatul la vindut, caci nu stiu sa fac clatite. Rusine mie sa-mi fie, eu care sunt considerata o buna bucatareasa nu stiu sa fac asa ceva. De fapt nu ma apuc, e o chestie de familie la noi – in razboi impotriva clatitelor🙂

***

Iata am ajuns în sfîrsit acasa, sunt moarta de oboseala… m-am învatat sa fac clatite🙂 mergea ca la conveier😀 (nici eu nu stiu ce înseamna conveier, dar asa spune mama mea asa ca… asa zic si eu :D) trebuie sa încerc sa descarc pozele, sa le vedeti si voi.

Pup noapte buna

3 Commentaires

Classé dans Zilnic

3 réponses à “26 martie

  1. Tania

    Foarte bine draga mea! Sunt mindra de tine!Avem foarte multe de invatat de le tine…curaj, vointa si daruire! eu una nu as putea sa le fac pe toate si sa trec prin toate si inca cu capul in sus, gata de orice! Asa intre noi fie vorba chiar te invidiez oleaca…dar o invidie sanatoasa, constructiva as zice eu!

  2. Chiril

    ai fost frumoasa acolo.

  3. Merci mult🙂 îmi cresc urechile🙂

Laisser un commentaire

