Decizie

29 martie 2010

Am decis sa nu pun data în titlu articolului, ca am impresia ca începe sa devina monoton sa vezi pe blog: 1 martie, 2 martie, 3 martie … asa ca mai bine le dau cîte  un nume.

Asa azi m-am trezit plina de energie de dimineata, am mîncat o farfurie de lapte cu cereale (asa de pacatoasa sunt eu, nu tin post), apoi m-am apucat sa mai citesc, pregatesc pentru ziua de mîine. Am mult de lucru pe mîine si seminarul pentru doctoranzi si cursul meu + studioul, înregistrarea piesei « Stiu, n-ai sa vii… »

Iata pe ne pus în plan astazi am început sa ma interesez despre Nietzcche si femeile. Eu nu l-am citit, mi-i rusine si-mi pare rau, dar trebuie sa ma pregatesc moral si fizic pentru a citi asa filozofi. O data, a da Dumnezeu🙂 « Daca mergi la femei nu uita biciul! » de ce oare a zis el asa?😀

Ce am vrut sa va mai spun, am primit un articol din parte profului meu, el a trimis articolul asta la toata grupa, sa citim ce a scris el despre baza juridica dedusa din Charta Natiunilor Unite pentru  operatiunile de mentinere a pacii. Stiti cite pagini are articolul? – 33 de pagini, daca sa transformi articolul dupa regulile de redactare cerute pentru teza de masterat cred ca ajungi la 60-70 de pagini. Adica el face un articol de parca ar fi o teza de masterat si asta pe departe nu e unicul lui. Idee nu am de unde ia el timp. Eu abia de reusesc sa le citesc, dapu sa le mai fac😀

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “Decizie

  1. Tania

    Natalitza….draga mea! Asa esti de bravo…bravo, bravo!Asa te vreau, muncind si iar muncind, restu nu conteaza, roadele vor veni ele odata si odata, iar eu ma voi bucura cu tine! profit de ocazie ca intram pe aici in mare parte eu si tu….sa-ti spun ceva…vineri am inceput cu Twilight si azi termin cu Eclipse! Sincer, sper ca nici de data aceasta nu am retinut mai nimic, ca data viitoare sa fie la fel de captivant!

Laisser un commentaire

