24h

Cu cît mai mult citesc cu atît mai mult realizez ca am de citit o gramada. Cînd ma gîndesc ca eu acuma ma pregatesc pentru o lucrare de 30 de pagini si cît am de citit, dar cînd îmi aduc aminte de doctorat am impresia ca n-am sa o scot în capat niciodata.

Mie îmi place cînd pregatesc o lucrare sa ajung la faza cînd nu mai gasesc nimic nou si cînd trimiterile care sunt facute încep sa se repete, asta e un semn bun ca am trecut prin toata informatia importanta mie, înseamna ca sunt gata de scris. Cu lucrarea asta a mea, înca nu e cazul, dar mai am înca o luna de lucru. Reushesc.

A fost fain data trecuta la lectie, proful a început sa vorbeasca ceva la tema mea si eu asa m-am concentrat sa prind tot ce zice el, ca sa stiu cum sa scriu lucrarea mea, de unde sa caut materiale, ce anume vrea sa vada în aceasta lucrarea. Si cred ca concentrarea mea asa s-a vazut la mine pe fata, ca el a zis « ei, dar n-am sa va spun tare multe, caci vom avea o prezentare la tema asta… » si se uita la mine, asa îmi era de ciuda😀 ei dar si fara el o sa ne descurcam🙂

Am primit rezultatul la lucrarea din primul semestru, am primit 5 din 6😀

1 commentaire

Classé dans Zilnic

Une réponse à “24h

  1. marina

    ohoho, bravoooo

Laisser un commentaire

