O murit blogul meu

31 martie

Vad ca e pustiu astazi pe aici, dar de ce oare? daca eu nu intru apu cum pot sa mai contez pe altii? 🙂

Astazi am avut o zi buna, am lucrat pentru eseul meu. Am de citit o gramada de Rezolutii si Rapoarte a Consiliului de Securitate, a Secretarului General si diferite comisii, referitor la exploatarea si abuzurile sexuale.

Sunt si eu în vacanta!

One Reply to “O murit blogul meu”

  1. Tu stii foarte bine dece nu am fost eu pe aici! Sunt inca in shok! Acum caut modalitati de a iesi din el! Ma bucur ca esti in vacanta! Crazy!!!

Laisser un commentaire

