Vineri…

În fiecare an, de ziua Sfintei Vineri, în Philippines zeci de persoane sunt voluntar rastignite ca Isus Hristos.
Spre exemplu anul trecut printre voluntari au fost si un adolescent de 15 ani si o fata de 18 ani. Mii de oameni se reunesc pentru a privi.
Zeci de persoane se flageleaza înainte de rastignire.

La aceasta sarbatoare poti sa bei o bere, sa manînci o înghetata, dar si sa-ti cumperi un bici ca amintire.

Ierarhia catolica de acolo este împotriva acestor practici, zicînd ca sunt deviate de la credinta.

Eu cred ca astfel de comportament trebuiesc interzise. Pacat ca nu am gasit niste date referitor la viata acestor persoane dupa.

Cazul adolescentului asta de 15 ani, în genere ma sochiaza, cum de nu au tras pe nimeni la raspundere pentru aceasta.

2 Commentaires

Classé dans Zilnic

2 réponses à “Vineri…

  1. Tania

    Am vazut asta azi la stiri! Mai bine zis ei au aratat iar eu nu am privit! Groaznic!!!!

Laisser un commentaire

