Oi fifaciki, maliciki vse takie cracadilî :D

Eu întotdeauna spun asta cînd sunt în buna dispozitie. Am înregistrat în sfîrsit astazi, a fost SUPER!!! Aranjamentul a fost facut tare fain si înca nu e gata, adica o sa fie si mai super🙂 Saptamîna viitoare trebuie sa mai înregistrez o data, back vocalul si poate înca niste ameliorari a refrenului. Astept cu nerabdare!

Urmatorul pas în planingul muzical sunt pozele, trebuie sa-mi fac mai multe poze pentru coperta discului. Dar pentru asta trebuiesc bani!😀

În rest am petrecut un Paste linistit, cu mîncaruri ce am gatit cu baietii: Kiril si Oleg, iar la desert: cozonac, prajituri de la patiseria Martel si filme😀 Oleg la noi are multe si diferite!!! Cam asa, dar voi?

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

