Pofta de clatite

De dimineata mi-i pofta de clatite, visina n-am, dar asa as vrea niste clatite cu visina si smîntîna… Cu siguranta multi din voi ati mîncat asa ceva de Pasti😦 Amus am sa-mi fac cîteva macar cu dulceata, daca nu am alta varianta…

Am dat de un site unde pot sa descarc filme faine, asa ca mi-am facut deja o colectie! Numai timp nu prea am sa ma uit la ele, dar daca stiu ca le am undeva în comp, tot îi mai usor pe suflet🙂

Astazi e frumos afara, se simte vacanta în aer!

Mîine e ziua de nastere a surorii mele si eu n-am sa fiu😦

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

