Azi e mare mare sarbatoare!!!

Astazi e ziua surorii mele « Elena sora Natashei »😀

Leana la noi e tzaca! « Surora » cea mai buna🙂 întratît de buna în cît eu cu Marina o mai punem la cale cum sa fie mai « zliucika »😀 Marina la noi are specialitatea în acest domeniu😀😀 am glumit Marina, tu esti la noi « un petit choux à la crème »😀

Cînd ne întîlnim toate e asa de bine, stam cîte o noapte de vorba, nu cumva sa scapam ceva. Mie îmi place cînd noi stam de vorba si spre exemplu Leana trebuie sa iasa pentru cîteva minute, ea o sa zica « taceti, nu spuneti nimic pîna cînd vin eu »😀😀

Leana la MULTI ANI!!!!! Tare mi-i dor, sper sa petreci o zi frumoasa astazi, plina de cadouri si cuvinte bune🙂 pup  Vreau si eu la zi de nastere😦

3 Commentaires

Classé dans Zilnic

3 réponses à “Azi e mare mare sarbatoare!!!

  1. Lena sora Natashei

    Mersi mult, bine ca am reushit sa deschid blogul tau inainte de a fugi repede acasa, simt ca o sa am o casa plina de oaspeti.

  2. Katea

    … un pic cu intirziere dar LA MULTI ANI pentru sora ta!!!Cele mai frumoase realizari sa fie ale ei, la toate capitolele vietii!!🙂

Laisser un commentaire

