Ieri a fost mare sarbatoare :)

Ieri a fost ziua de nastere a lui Radzyck, sa-i uram la multi ani. Dar nu cred ca o sa reushim sa-i facem o urare mai buna decit stie sa si-o faca el, cititi mai joc😉

28

Cică, de la majorat,
Nu ştiu de-i adevărat,
Devii frate imediat
Din muiere – un bărbat.

Am strigat la toată ţara
Că mi-am dat jos mustăcioara,
Că nu-mi tremură genunchii
Şi nu mai mănânc din unghii
Când colega mea Dorina
Îmi zâmbeşte şi-mi dă mâna.

Nu-i frumos când joci c-o fată
Să ai mâna ocupată
Şi am mai făcut un pas,
Am scos degetul din nas.

Am dat jos toţi ursuletii
Şi am desenat pereţii,
Ca să fiu mai sexy-n vorbe
Mi-am luat chiloţi cu Love.

Ca vecinul meu tembel
Mi-am dat floacele cu gel
Şi sub sfârc în găuroi
Mi-am prins cercul de butoi.

Sub coloana vertebrală
Mintea mi s-a dus năvală.
Nu prea s-a schimbat nimic,
Sunt cu 10 ani mai mic!

2 Commentaires

Classé dans Poezii

2 réponses à “Ieri a fost mare sarbatoare :)

  1. Tania

    Pai La multi ani pentru Radzyck….mi-a placut poezia. Very self-conscious!🙂🙂🙂

Laisser un commentaire

