3 ani

Astazi la noi în familie un « macho » sarbatoreshte ziua lui de nastere, tocmai 3 ani!!! E nepotelul meu Calin, tare baiat frumos si cuminte (o sa spunem ca e cuminte, caci totusi e ziua lui ;)) Tata a spus ca i-a cumparat un automat si eu de îndata m-am gîndit la aplicarea Dreptului International Umanitar😀 M-am gîndit tata îi daruie automatul, dar eu cele 4 Conventii de la Geneva, iaca vesel o sa fie😀😀 Asta îmi pare ca e efectul ce-mi face lucrarea pe care trebuie sa o termin pîna vinerea, mare bataie de cap. Dar ne budem a grusnom…

Azi e ziua lui Calin, tare as fi vrut sa fiu si eu acolo, oare ce minciuna sa va spun despre el? El singur spune ca e un « macho », se joaca cu mingea numai cu bunelu, nu si cu bunica, caci ea e bunica si nu « babat » (adica barbat). Eu ma întreb de unde atîta sexism deja la 3 ani?😀 asta solul Moldav e tara propice, am impresia😀

Eu i-am cumparat o carte cu un CD, în cartea asta e desenat cum sa dansezi, dansuri din toata lumea. Eu deja am încercat oliaca si mi-am dat seama ca mi-am facut-o cu mîna mea, parca vad cum o sa trebuiasca sa sarim cu Calin si ca Africanii si ca Irlandezii…

La multi ani, iar eu ma întorc la lucrarea mea. Pup

4 Commentaires

Classé dans Uncategorized, Zilnic

4 réponses à “3 ani

  1. elena sora Natashei

    Ceva despre Calin daca vreti. L/am imbracat nu demult in costum si cu cravata sa mergem la nunta, si il vad cum se uita in oglinda si spune ca: ARAT CA UN MINISTRU.

  2. Katea

    :))🙂 daa, bune generatii cresc! Intr o zi vorbeam de sheful de la serviciu, si Danut zice; care shef? eu sunt shefu!😀

    la multi ani pentru Calin!

  3. Daaaa fetelor, sa inteleg ca voi sunteti secretarele la asa ministri si shefi🙂 da-i mincare, fa-i una, cealalta :))

Laisser un commentaire

