Prezentarea 4 mai

Iata astazi ma pregatesc pentru prezentarea de mîine la obiectul : Consolidarea pacii. Nu stiu daca am scris aici înainte cum se numeste tema mea, dar va mai spun o data: Aplicarea drepturilor omului si responsabilitatea penala internationala pentru castile albastre în cadrul operatiunilor de mentinere a pacii.

Sper sa treaca bine ora de mine si sa nu primesc mari critici, caci e o tema destul de complicata. Si am lucrat atîta la ea încît acuma nu-mi mai pot da seama daca am facut ce trebuia, sau nu. O sa vad mîine, sa tineti pumnii pentru mine!

2 Commentaires

Classé dans Uncategorized, Zilnic

2 réponses à “Prezentarea 4 mai

  1. elena sora Natashei

    Succese

  2. marina

    cum a fost?

Laisser un commentaire

