Mîine

Asa, mîine am repetitie la facultate, pentru gala de sfîrsit de an. Nu e mare treaba, nici nu stiu de ce ne întîlnim atîta🙂

Si tot mîine trebuie sa înregistrez piesa pentru filmul de scurt metraj a Geraldinei, v-am povestit despre acest film mai devreme, piesa mea trebuie sa fie, în mod normal la sfîrshitul filmului, o sa vedem ce se primeste…

În rest nu am mari noutati! Ma pregatesc sa ma duc acasa, daca ma gîndesc la asta mai mult parca mai repede am sa ajung🙂

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized, Zilnic

Laisser un commentaire

