În sfîrsit

O Doamne în sfîrsit am depus dosarul asta pentru un alt stagiu. M-am chinuit la el vre-o 2 saptamîni si acuma nu-mi vine a crede ca l-am transmis. De fiecare data îmi aduc aminte de tata în asa momente, cu faimoasa lui fraza « ochii sparie, mîinile bucura » si pe mine ma enerva… caci totusi era mult de lucru 🙂 shi aveam impresia ca mîinile n-o sa ma bucure degraba 😀

Acuma sunt la Lausanne, cîntareata Dania, de care v-am mai vorbit eu înainte, se filmeaza într-o emisiune, plus un concert mai spre seara.

Asa, iar mie îmi mai ramîne sa fac lucrarea pentru Consolidarea Pacii si gataaaaa!

One Reply to “În sfîrsit”

Laisser un commentaire

