La Berna

Astazi sunt la Berna, am venit la o intilnire organizata de Fondul National Suisse pentru cercetare. Dar iata vad ca ei dau burse numai pentru post-doctoranzi. Ei dar pina atunci mai am de lucru… Dar oricum ramin sa ascult tôt ce zic. Stiti ce tara acorda cel mai multi bani din PIB pentru cercetare? Ian ghiciti. Elvetia e a 6-a in lista!
***
Prima parte a intilnirii a luat sfirsit. Acuma o sa avem un workshop mai detaliat si practic si la sfirsit ne asteapta o cafea de luat ramas bun si un cadou, uraaaa :))

***

Astia asa m-au inspirat ca am venit acasa si repede la învatat🙂 mai am cîteva zile pentru ca sa termin lucrarea mea referitor la « aplicarea drepturilor omului la operatiunile de consolidare a pacii ». La treaba!!!

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

