Gataaaaa

Gata, am dat lucrarea astazi. Eram asa de fericita ca am terminat-o la timp si cînd am vazut ca unii colegi de ai mei înca trebuie sa termine lucrarea pîna la 24h00 ora limita, si mai mare bucurie ma apucase😀 ca nu mai am grijile acestea. Asta a fost poate ultimul curs din viata mea, am în vedere curs pentru care am obligatii: lucru de facut, prezenta, note. Îmbatrinesc…🙂

Mi-o mai ramas 2 zile si vin acasa, vreau mai repede sa-i vad pe ai mei.

Poster un commentaire

Classé dans Zilnic

Laisser un commentaire

