Nouvelle Star 2010

Vreau sa va prezint favoritii mei de la Nouvelle Star France🙂

Primul e Benjamin, mon chouchou. Din pacate a iesit deja din concurs, dar îl ador, e prea dulcishor🙂

(Si ca sa ma laud, am sa va spun ca pianistul din video l-am vazut în live, am baut si o cafea împreuna, desigur nu numai în 2 :D)

Lussi – alta participanta, o sa vedeti e foarte faina.

Ramon – asta e chouchou-ul Marinei🙂

Luce – tare faina si muziciana si actrita si originala🙂

Va mai pun un video cu ea:

Si François, care de orice piesa s-ar apuca se primeste bine. Voyez plutôt🙂

Astazi o sa vedem cine va fi urmatorul care pleaca. Va fi dificil.

2 Commentaires

Classé dans Muzicã, Zilnic

2 réponses à “Nouvelle Star 2010

  1. Irina

    Mie mi-a placut de Lussi si si de Francois.
    Despre Lussi as putea spune insa ca mi-a dezamagit asteptarile pe parcursul emisiunii. A fost extraordinara la casting si se vedea ca poate fff mult (vocal), si la fel se vedea ca are experienta ca muzician. Insa pe parcursul emisiunii mi s-a parut retinuta si un pic cam rece (ca sa nu zic falsa) si cred ca asta a costat-o eliminarea.
    Francois are o super voce, puternica dar melodioasa, si are un sarm aparte.
    Benjamin e inca mic, dar daca isi pastreaza farmecul copilaresc, si nu i se mai schimba vocea, ar putea sa ajunga departe.
    Cat despre Luce…tot ce pot spune e ca eu tineam cu Francois:D
    Urmaresc emisiunea de la a doua editie, si cred ca dintre toate, cea de anul asta mi s-a parut cea mai slaba, in sensul ca nu a avut nici un moment in care sa ma dea pe spate vreun canditat cu o interpretare memorabila…poate la anu!
    Toate cele bune.

  2. Irina

    Ei, mai greseste omul: Mie mi-au placut de Lussi si Francois.

Laisser un commentaire

