Ianna Novak

Iata v-o prezint pe Ianna Novak, fost mea colega de clasa pîna în clasa a 9-a. Vedeti ce fata frumoasa si talentata a crescut scoala noastra nr. 36🙂

Eu tin minte spectacolul « Soacra cu trei nurori » pe care l-am jucat în scoala. Ea era soacra si eu eram a 3-a nora. Vesel🙂 Apoi ea plecase într-un liceu muzical din Chisinau, apoi la Bucuresti. Multi ani nu am vazuto, pîna cînd am descoperito ca cîntareata🙂 Succese mari si în continuare!

Poster un commentaire

Classé dans Muzicã

Laisser un commentaire

