Am uitat de blog…

Am uitat de blogul meu pentru cîteva zile, asta e grav… dar explicabil🙂 Si aici toti asteapta ca eu sa explic, dar eu am sa iau si chiar am sa explic😀

Astazi e mare sarbatoare🙂 e ziua mea, mare bucurie pe capul meu🙂 Si am început ziua asta de minune. Aseara am avut o indigestie, pizza tare picanta nu a vrut sa treaca nicidecum… azi dimineata cînd am iesit, am realizat ca platforma la pantofii mei « Geox » e sparta si ca azi va fi ultima lor cale… Lucrez astazi de la 8h30 pîna la 18h, nu am nimic pregatit acasa de mîncare si de la o vreme încep sa urasc zilele de nastere, pentru ca ele niciodata nu se primesc asa cum dorim. Perioada zilelelor de nastere e propice la sinucideri, n-ati stiut?😀 stati linistit nu intru în categoria asta (cel putin anul asta :D)

Am primit flori de la noii mei colegi de lucru, asta e deja un bun început🙂 « Cît de putin, cît de putin, îi trebuieste unui om. Un cer deasupra capului senin. Cît de putin, cît de putin… »

***

În pauza de masa am reusit sa-mi fac 2 mici placeri🙂 Mi-am cumparat alta pereche de pantofi si am mîncat sushi. Ce-s de rapida, singura de mine ma sperii🙂

***

Aici la mine la lucru e mort, toti practic îs plecati acasa, nici un semn de viata… Mai am o ora…

Am un computer aici, la care scrii iar literele apar la ecran mai tîrziu, mare diferenta între el si Mac-ul meu (care Marinei nici gratis nu-i trebuieste, citat :))

***

Daca tot n-am ce face, sa ma laud cu încaltamintea mea!

9 Commentaires

Classé dans Zilnic

9 réponses à “Am uitat de blog…

  1. marina

    La multi ani « dabafca ». Te iubesc foarte mult.
    P.S. asa mi-i dor de zilele in care ne trageam de par, in care tu ma amenintai ca nu ma vei ajuta la matematica shi multe alte amintiri…

  2. tamara

    Tasica noastra!Primeshte felicitarile noastre!Iti dorim tot binele din lume. Sa fii veshnic asha cum te shtim vesela, buna, saritoare la nevoe, binevoitoare, sanatoasa, puternica shi bafta in toate!Felicitari cu inregistrarea primului CD.Speram sa-l avem in curind cu autograful tau!Fii FERICITA!!!

  3. Tania

    Taks…Elena cred ca te-a felicitat personal asa ca imi voi permite sa fiu eu urmatoarea dupa cele mai dragi tie…..
    Oameni buni…eu, daca nu Natushianka, apu ma prapadeam…ii datorez linistea sufleteasca si multe multe clipe frumoase…fie ele si in fata computerului….
    Draga me….eu sunt plictisita pina peste cap de cuvinte fara sens care le urez in mod normal oamenilor la zile de nastere…tie acum o sa-ti spun altceva.
    Te iubesc atit de mult ca amus o sa pling, mi-as fi dorit sa fim aproape ca sa te sustin in tot ce faci si sa-mi dai putere sa merg inainte. Tot ce pot sa fac in ziua asta asa de frumoasa e sa-ti multumesc pentru timpul tau, pentru atentie, pentru un cuvint bun…atunci cind viata e mai dulce…
    Eu sunt cu tine indiferent de orice iti da prin cap.. mereu reusesti sa ma surprinzi…
    Stiu ca ai nevoie doar de sprijin acum si de intelegere si de multa dragoste si toate vor fi cum ti-ai pus in gind….
    Te-am pupat!!! A da…si sa fii sanatoasa…capu… tifu tifu…ce ne facem daca da ceva peste tine🙂

  4. tamara

    NATASHA! Te felicit cu ziua independentei!La noi acum in centru se aude asha muzica frumoasa, da eu stau acasa, daca tatictul nu-i, dar nu-i nimic va fi shi bine.

Laisser un commentaire

