Si iarasi muzica…

Astazi e ultima mea zi de lucru, de saptamîna viitoare vine persoana pe care o înlocuiesc.

Ce planificati sa faceti în weekend? Eu am de gînd sa dorm, sa-mi fac curat în camera, sa stau în liniste, sa ma duc sa primesc cadoul de la sora mea Ileana, sa citesc pentru teza mea si sa ma informez mai în detalii despre dreptul la sanatate. Luni am o întîlnire pentru noul meu stagiu în organizatia « Nord-Sud XXI ».

***

Astazi ploua si e trist… brrr… Asa as sta în pat sa privesc un film fain😦 Mie pe asa timp asa mi-i a mînca de placinte cu praj🙂 fiecare cu « gliukul » lui :))

***

Sunt în pauza de masa si e soare afara🙂 nu mai ploua. Am o ora si jumate pauza de masa, niciodata nu am avut pauze asa de mari. De cînd ma tin pentru acest proces ni se accorda doar 30 de minute. Se poate de spus ca am avansat în post😀

***

Azi aici e mort, se simte vinerea! Mai am 35 de minute si o zbughesc si eu! Mai repede acasa, în pat la privit un film🙂

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized, Zilnic

Laisser un commentaire

