ONU

S-o inceput « durka ».

Proful mi-a raspuns, pe 27 septembrie am intilnire cu el, dar inainte de asta trebuie sa-i transmit deja planul detaliat si bibliografia.

 S-a inceput Consiliul pentru Drepturile Omului, am stat luni 2 ore in rind, in fata ONU, pina cind mi-a venit rindul sa-mi faca permisul de intrare (badge, cum o sa fie in romana?), bine ca aveam un roman in mina🙂 a trecut timpul mai repede.

Stiti oamenii care lucreaza la bursa de valori, care striga si fac miscari pe care nu le cunosc, asa am inceput sa vad eu oliaca lucru la ONU in timpul Consiliului. Inchipuitiva sala mare XX (o sa pun o poza), toate tarile reprezentate (apropo anul asta Republica Moldova face parte din Consiliu, statele se rinduiesc) o multime de ONG-uri, tarile prezinta careva propuneri, Reportorii speciali prezinta rapoartele, membrii ONG-urilor iau note – asta e imaginea de pe primul plan. De pe al doilea plan, fiecare persoana care e prezenta, nu conteaza din ce sfera e, are ceva de facut, cu cineva de intilnit, un discurs de prezentat, un stat a convinge sa prezinte careva propuneri, un comentariu sa faca la rezolutiile in curs. Intr-un cuvint – Mare bordel (de fapt in doua :D)

Gata! Fug sa-mi iau un desert si o cafea ca sa nu dorm si ma duc la reuniunea de la ora 15h. ONG-ul pe care il reprezint (Nord-Sud XXI) vrea sa propuna careva modificari la propunerea de rezolutie a Braziliei in dreptul la sanatate.

Va pup

1 commentaire

Classé dans Zilnic

Une réponse à “ONU

  1. marina

    daaa, vad ca trebuie sa prin shi eu rind, nu de 2 ore dar de 2 zile ca sa ajung shi eu la « priom » la tine

Laisser un commentaire

