Am dat planul

Gata, am transmis planul profului, acuma astept data de 27 cind el o sa mi-l accepte sau nu… Din cauza planului asta, déjà de 4 zile nu maninc practic nimic, nu sunt senzatia foamei, nu e tare placut, va zic sincer.
Acuma fug la lucru si dupa asta am un mic concert de jumate de ora, sper sa fiu in forma!
***
Am reusit si sa lucrez si sa ma enervez 🙂 Am fost anuntata ca miine trebuiam sa lucrez de la 7h dimineata pina la 19h seara. Cind am auzit noutatea asta am zis nu. Iata am ajuns si eu la virsta in care pentru 200 de franci pe zi nu-mi stric eu sanatatea! Gata! S-o terminat, nu mai tirii platourile acestea!
Dupa lucru si nervi, am avut un mic concert. Nu a fost platit, dar macar la urma, organizatorul a deschis un frigider plin cu diferite produse: iaurturi, cascavale, bauturi si a zis sa-mi iau ce vreau si cit vreau 🙂 platita in produse lactate 😀

3 Replies to “Am dat planul”

  1. Sarmana mamica…eu din tot textul tau tot la asta m-am gindit cel mai mult….cum sa nu maninci, ai innebunit? Trece el si asta…maninca ca te bat!!!! Si da, povesteste cum a fost concertul….sper ca lactatele au fost gustoase….si ca le-ai mincat….te-am pupat!!!

Laisser un commentaire