Gata! Martel caput!!!!

Am terminât lucrul in patiseria asta! De cind spun ca nu mai calc in patiserii ca serveuse! Sefa asta m-o scos azi din sarite, stiind ca e ultima zi de lucru la ea… Ii spun ca am tren in 5 minute, si ea imi mai gaseste special de lucru, imi venea sa-i spun 2 vorbe. De fapt e planificat, numai ca nu vroiam sa pierd trenul.
In ultimele secunde ajung la tren, a trebuit sa platesc biletul cu 10 frs mai mult, ca sa aflu ca exista riscul sa nu pot intra in sala din cauza intirzierii…
In fine, am intrat eu pina la urma, am vazut Requiemul lui G. Verdi. A fost fain!
Azi dimineata aflu ca persoana pe care o inlocuiam, se v-a intoarce nu azi cum era prevazut, ci marti, ceea ce inseamna ca ar trebui sa primesc un apel de la sefa asta, pentru ca sa ma roage sa vin la lucru🙂 astept🙂 oare o sa aiba curajul?😉

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

