A sunat ! :)

A sunat sefa de la patiserie, eu nu am putut raspunde, sunt la Consiliul pentru Drepturile Omului. Ea mi-a lasat un mesaj, cu un ton de parca eu i-as fi datoare cu ceva si in acelasi timp rugator. Imi dau seama ca tare nu vroia sa ma sune, dar dorinta de a nu pierde ziua ei de odihna a fost si mai mare🙂
Eu i-am transmis un SMS in raspuns, unde ii spun ca nu vin, din cauza comportamentului ei fata de mine. De fapt eu oricum nu puteam sa merg la lucru, eu am invitati din RM🙂

Poster un commentaire

Classé dans Uncategorized

Laisser un commentaire

