Miercurea, abia apuc sa ma trezesc în fine…

De fapt nu e adevarat. Cu cît înaintez în saptamîna cu atît mi-e mai somn:) Ma trezesc în fiecare dimineata – dimineata🙂

Mari noutati nu am, lucru, stagiu, doctorat… doar de noutatea ca am 2 concerte în luna asta, poate încep lucrurile sa se miste cîte oliaca!

***

14h20 e mort aici la mine. Care s-au dus pe acasa, care au întilniri în oras… Telefonul nu suna, o lucrare am citit deja, ma apuc de carte🙂

***

Ora 17h, mai am înca o ora si am terminat lucrul. Astazi stînd vre-o cîteva ore, fara nimic treaba, întreb un avocat care si-a pus apa la fiert dar asa si nu venea sa-si faca ceaiul. Îl sun si îl întreb: « vreti sa va fac ceaiul, ca oricum nu am nimic de facut? ». Si el îmi raspunde « nu, ma jeneaza, sa-mi faci ceaiul parca ar fi un act sclavagist » :))) ei pîna la urma a acceptat el, dar nu s-a simtit comod🙂 Eu ma gîndesc ca la noi sefii tot asa sunt😀

4 Commentaires

Classé dans Zilnic

4 réponses à “Miercurea, abia apuc sa ma trezesc în fine…

  1. marina

    aha, precis ca, la noi secretara face tot, de la shi pina la, sa nu dau detalii…
    asha e meseria la noi, e un alt cod deontologic :))

  2. marina

    dedicatie spéciala de la mine

    • Maaaarina!!! Mi-ai adus aminte de tinerete!!!
      Doamne, eu eram îndragostita de Taylar asta si uite el acum are deja 4 copii, nu-mi vine a crede! Macar era însurat cu o Natalie, ceva ceva, dar tot m-am apropiat de el😀

  3. marina

    am citit despre Taylor asta al tau, shtii ca are 4 copii deja?! Fratele mai mare unu shi cel mic la fel are un copil. Is rapizi ashtea din Oklahoma, batz batz et voilà, amu vin shi vezi … :))

Laisser un commentaire

